Czy dałeś radę?
Jeśli odpowiedź na to pytanie jest twierdzącą, to należy Ci się... Carlsberg. Innymi słowy - nadszedł czas na polskie \"That calls for a Carlsberg!\".
Oznacza to, że od teraz kampaniom reklamowym Carlsberga będzie towarzyszyć nowe hasło reklamowe – "Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg.". Carlsberg chce w ten sposób zachęcić konsumentów, by nie bali się podejmować odważnych decyzji w swoim życiu, a jednocześnie potrafili trzymać się zasad.
Nowe hasło jest bezpośrednio związane z kampanią reklamową na czas Euro 2012, którego znany browar jest sponsorem. Pokazuje ono filozofię Carlsberga i podejście do realizowanych działań.
– Poprzez akcję "Damy radę" marka Carlsberg pomaga też, aby podczas Euro 2012 Polska i Polacy pokazali się ze świetnej strony, a sam turniej był najlepszy w historii – powiedział Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberga.