Z kraju 12 kwietnia 2012

Red8 Events wypromuje Carslberg

Carlsberg Polska ogłosił przetarg na obsługę działań sponsoringowych podczas Euro 2012. Znamy już zwycięzcę tego przetargu oraz zakres jego obowiązków.

\"\"
Red8 Events w drodze do tego kontraktu musiało pokonać kilka innych agencji z całej Europy. W szranki stanęły między innymi firmy z Wielkiej Brytanii, Danii i Ukrainy.

Okazało się jednak najlepsze i zajmie się między innymi: opracowaniem koncepcji dotyczących aktywności na terenie oficjalnych stref kibica w Polsce, będzie także odpowiadała za działania z zakresu CSR (Corporate Social Responsibility) oraz stworzy koncepcję flagowego baru Carlsberga, który stanie zarówno we wszystkich 8 FanZone\’ach w Polsce i na Ukrainie.

Umowa obowiązywać ma do końca turnieju. Agencja będzie też zajmowała się wykonaniem baru dla Calsberga, który znajdować się będzie w UEFA Club, strefy VIP obok Stadionu Narodowego.