Red8 Events wypromuje Carslberg
Carlsberg Polska ogłosił przetarg na obsługę działań sponsoringowych podczas Euro 2012. Znamy już zwycięzcę tego przetargu oraz zakres jego obowiązków.
Red8 Events w drodze do tego kontraktu musiało pokonać kilka innych agencji z całej Europy. W szranki stanęły między innymi firmy z Wielkiej Brytanii, Danii i Ukrainy.
Okazało się jednak najlepsze i zajmie się między innymi: opracowaniem koncepcji dotyczących aktywności na terenie oficjalnych stref kibica w Polsce, będzie także odpowiadała za działania z zakresu CSR (Corporate Social Responsibility) oraz stworzy koncepcję flagowego baru Carlsberga, który stanie zarówno we wszystkich 8 FanZone\’ach w Polsce i na Ukrainie.
Umowa obowiązywać ma do końca turnieju. Agencja będzie też zajmowała się wykonaniem baru dla Calsberga, który znajdować się będzie w UEFA Club, strefy VIP obok Stadionu Narodowego.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Święto lekkoatletyki w barwach adidasa. Marka partnerem technicznym Diamentowej Ligi w Polsce
Marka adidas dołącza do grona oficjalnych partnerów technicznych Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej. Mityng poświęcony pamięci mistrzyni olimpijskiej w rzucie młotem należy do elitarnego cyklu Diamentowej Ligi – najbardziej prestiżowych zawodów lekkoatletycznych na świecie. Co roku gromadzi dziesiątki tysięcy fanów lekkiej atletyki na Superauto.pl Stadionie Śląskim. Tegoroczna edycja odbędzie się 16…



