Red8 Events wypromuje Carslberg
Carlsberg Polska ogłosił przetarg na obsługę działań sponsoringowych podczas Euro 2012. Znamy już zwycięzcę tego przetargu oraz zakres jego obowiązków.
Red8 Events w drodze do tego kontraktu musiało pokonać kilka innych agencji z całej Europy. W szranki stanęły między innymi firmy z Wielkiej Brytanii, Danii i Ukrainy.
Okazało się jednak najlepsze i zajmie się między innymi: opracowaniem koncepcji dotyczących aktywności na terenie oficjalnych stref kibica w Polsce, będzie także odpowiadała za działania z zakresu CSR (Corporate Social Responsibility) oraz stworzy koncepcję flagowego baru Carlsberga, który stanie zarówno we wszystkich 8 FanZone\’ach w Polsce i na Ukrainie.
Umowa obowiązywać ma do końca turnieju. Agencja będzie też zajmowała się wykonaniem baru dla Calsberga, który znajdować się będzie w UEFA Club, strefy VIP obok Stadionu Narodowego.