Królewska Legia
\"Królewskie\" rusza w Warszawie z kolejną kampanią marketingową, której tematem jest stołeczna Legia. Firma wykorzysta walkę o mistrzostwo Polski.
Browar jest sponsorem Legii Warszawa od 2004 roku. Współpraca oparta jest na strategii tej marki, która uważana jest za produkt regionalny.
Przy ul. Łazienkowskiej, gdzie znajduje się Pepsi Arena, powieszono nowy baner reklamujący piwo, który nawiązuje do walki o zwycięstwo w rozgrywkach T-Mobile Ekstraklasy.
Na grafice znajdują się cztery pełne kufle z datami, w których klub zdobywał mistrzostwo kraju. Ostatni – piąty – jest pusty i widnieje na nim 2012 rok. Całość ozdobiona jest napisem: "Niech się wypełni".
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Zmarł prezes firmy Drutex. Był zaangażowany w polski i zagraniczny sport
W wieku 75 lat zmarł Leszek Gierszewski, założyciel i prezes spółki Drutex, która zyskała uznanie w stolarce okienno-drzwiowej. Dzięki temu, że firma wyrobiła sobie markę nie tylko Polsce, ale też za granicą Gierszewski był jednym z najbogatszych ludzi w naszym kraju. Inwestował także w sport, realizując ambitne projekty.