Zmiany zawodników ze sponsorami?
Warta Poznań znów wprowadza innowacyjne sposoby poszukiwania sponsorów. Tym razem na meczach \"Zielonych\" można zainwestować w zmiany.
Podczas meczu ligowego z KS Polkowice w Poznaniu, spiker podczas rotacji zawodników podawał sponsora konkretnej zmiany. Podobne formy sponsoringu stosuje angielski czwartoligowiec – Aldershot – z którym Warta chce podpisać umowę partnerską.
O pomyśle pozytywnie wypowiada się dyrektor organizacyjny Warty, Krzysztof Paryzek. – Zwróciliśmy na nią uwagę, a to oznacza, że komunikat spełnił swoją rolę. – komentuje pracownik klubu. – Mamy już trzy firmy, które kupiły to prawo na najbliższy mecz z Sandecją Nowy Sącz. – jednocześnie dodaje.
Pierwszy raz taka "przyjemność" kosztowała 300 złotych. Ze względu na spore zainteresowanie, kwota stale się zwiększa.