Goal.pl w stronę NewConnect
Jeden z najpopularniejszych portali piłkarskich w naszym kraju o tej tematyce chce konsolidacji rynku, tym samym debiutując na NewConnect.
Aby zrealizować ten cel, Goal.pl zamierza przeprowadzić niepubliczną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie 2012 i 2013 roku.
Piotr Wąsowski, jeden z głównych udziałowców Goal.pl, zapewnia, że dzięki swojej inicjatywie chce zebrać około miliona złotych, które posłużą na konsolidację rynku. Oznacza to, że z sieci może zniknąć wiele małych serwisów piłkarskich ze swoja własną publicznością i indywidualnymi domenami.
Wąsowski podaje, że w najbliższych kilku latach polski rynek piłkarski powinien się rozwiajać w zastraszającym tempie, a to oznacza wielki potencjał w polskim internecie, który na razie jest bardzo rozdrobniony pomiędzy malutkimi, wręcz rodzinnymi firmami.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!