Ofensywa Gdańska w social media
Rozpoczyna się promocja Gdańska w serwisach społecznościowych. Wszystko w celu nakłonienia zagranicznych kibiców do odwiedzenia tego miasta podczas Euro 2012.
Akcja oparta jest na sloganie-tagu #inGdańsk. Prowadzona jest głównie na takich serwisach jak Twitter, Forsquare, Facebook i Google +. Ponieważ kampania kierowana jest do zagranicznych turystów prowadzona jest w języku angielskim. Jej punkt kulminacyjny ma nastąpić podczas Euro 2012.
– Wykorzystanie tagu #InGdansk daje nam perspektywę kontynuacji spójnych działań promocyjnych także po zakończeniu Euro 2012. Planujemy promowanie #InGdansk również offline’owo, w różnego rodzaju materiałach promocyjnych miasta, m.in. w reklamach w zagranicznej prasie – komentuje Ewa Salamon z Biura Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Personal PR. Umowa między firmą a miastem gwarantuje akcji budżet w wysokości 23 tysięcy złotych. Warto zaznaczyć, że jedynie 5 tysięcy złotych przeznaczonych zostanie na reklamy na Facebooku, a reszta trafi do kieszeni pracowników agencji.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Juvenia pozostaje na stadionie Zwierzynieckiego KS
Do końca obecnego sezonu ekstraligi rugby Juvenia Kraków nadal będzie rozgrywać swoje mecze domowe na stadionie Zwierzynieckiego KS. Powodem jest opóźniająca się modernizacja trybun na obiekcie "Smoków" oraz dwóch budynków klubowych.



