Z kraju 20 marca 2012

Nowy projekt EFA

Euro Football Agency ma pomysł na rozwój. Rynek piłkarski jest dość szczelny, ale można znaleźć niszę i realizować się w niej. Tak stara się postępować Sławomir Kobiałka.

Właściciel EFA uruchomił projekt testypilkarskie.pl. Jak sama nazwa wskazuje pomysł opierać ma się na wyszukiwaniu poprzez testy zdolnych zawodników.

Jak przyznaje Sławomir Kobiałka, właściciel i założyciel agencji, początkowo udział będzie płatny, jednak z czasem ulegnie to zmianie. Cały czas poszukiwani są sponsorzy.

– Jest to turniej indywidualnych umiejętności piłkarskich dla zawodników w wieku juniora. To szansa dla każdego piłkarza na zaprezentowanie swoich zalet menedżerom oraz trenerom piłkarskim – przyznaje Kobiałka.

– Wspieramy scouting klubów piłkarskich oraz promujemy młode talenty z Polski poprzez profesjonalnie zorganizowane badania sportowe oraz szereg konkurencji związanych z piłką nożną. Nasze zawody są prowadzone przez piłkarską kadrę szkoleniową, a w testach wykorzystujemy profesjonalny sprzęt pomiarowy – dodaje.

Pierwsza tego typu impreza ma się odbyć 26 maja w Krakowie.

Wiadomo również, że wśród partnerów inicjatywy znalazła się firma Sports Power Group z Katowic, która zajmuje się przygotowaniem motorycznym w profesjonalnym sporcie.