Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju Bruk-Bet Termalica Nieciecza zaprezentował nowy herb
05.07.2021 10:42

Bruk-Bet Termalica Nieciecza zaprezentował nowy herb

Bruk-Bet Termalica Nieciecza oficjalnie zaprezentował nowy herb. Klub, który wraca do ekstraklasy po trzech latach gry w 1. Lidze postanowił nieco odświeżyć dotychczasowy emblemat.

Przemysław Chlebicki
Udostępnij
Bruk-Bet Termalica Nieciecza zaprezentował nowy herb

Bruk-Bet Termalica Nieciecza w nadchodzącym sezonie znów zagra w PKO Ekstraklasie. Drużyna, której trenerem jest Mariusz Lewandowski, w poprzednich rozgrywkach 1. Ligi zajęła drugie miejsce, awansując bezpośrednio do krajowej elity. Tym samym zespół wraca do najwyższej ligi po trzech latach. Chociaż aspiracje do awansu klub wykazywał już wcześniej, dopiero teraz “Słoniom” udało się znowu wywalczyć miejsce wśród najlepszych piłkarskich drużyn w kraju.

Słoń zniknął z herbu zespołu ekstraklasy

Przed powrotem klub postanowił dokonać zmiany… graficznej. Bruk-Bet Termalica Nieciecza zaprezentowała bowiem nowy herb. Charakterystycznego słonia z piłką zastąpił nowy logotyp firmy Bruk-Bet. Chociaż nowy emblemat pojawił się w mediach społecznościowych już w zeszłym tygodniu, klub wydał komunikat w tej sprawie dopiero w poniedziałek.

Bruk-Bet Termalica Nieciecza 2

– Jesteśmy przekonani, że nowy herb szybko stanie się synonimem zwycięstwa! – zapowiedział klub w oficjalnym komunikacie.

branding Bruk-Bet Termalica Nieciecza herb logo
Udostępnij
Przemysław Chlebicki

Przemysław Chlebicki

Więcej Z kraju

Z kraju

Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!

Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce. Redakcja Sport Marketing
Zgodnie z tradycją Polski Związek Piłki Nożnej planuje uczcić kolejną okrągłą rocznicę powstania federacji. Już w grudniu, z okazji 105-lecia Związku, odbędzie się międzynarodowa konferencja, która będzie okazją do wymiany doświadczeń wszystkich przedstawicieli środowiska piłkarskiego z Polski i zagranicy. Wydarzenie odbędzie się 3 grudnia w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie.
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego... urodę
Z kraju Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę Redakcja Sport Marketing
Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem
Z kraju Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem Redakcja Sport Marketing
„Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu
Z kraju „Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu Redakcja Sport Marketing
Sławomir Szmal, prezes ZPRP
Artykuły Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw Marcin Długosz
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}