Z kraju 13 marca 2012

Kibicpolski.pl dla fanów sportu

Rusza nowy portal społecznościowo-logistyczny. Skupiać się będzie wokół przeżywania sportowych emocji i łączenia kibiców z całej Polski.

\"\"
– Facebook, YouTube, Nasza Klasa pękają w szwach od filmów ze sportowych aren, zdjęć jednoczących się Kibiców i relacji opisujących nadzieje, emocje, sukcesy. Czemu nie gromadzić ich w jednym miejscu, w którym każdy będzie czuł się jak u siebie? – wyjaśnia powody stworzenia serwisu Michał Owsianowski, jeden z jego pomysłodawców.

Portal ma nie tylko łączyć kibiców ale przede wszystkim przyciągać klientów biznesowych, którzy zdają sobie sprawę z faktu, że marketing sportowy to jeden z najskuteczniejszych zabiegów reklamowych.

Dzięki portalowi jego użytkownicy będą mogli zaplanować wspólny wyjazd z przyjaciółmi, by kibicować swojej ulubionej drużynie czy też poznawać innych fanów swoich ukochanych klubów. Na chwilę obecną serwis posiada ponad 1600 zarejestrowanych użytkowników.