FanZone’y T-Mobile
Przy okazji niektórych meczów Ekstraklasy jej sponsor organizować będzie strefy kibica, w których na fanów piłki nożnej czeka wiele atrakcji.
W FanZone’ach kibice będą mogli zagrać w grę FIFA 12 na konsoli PlayStation 3. Udostępnione zostaną także konsole Xbox 360 z Kinect. Na tych, którzy nie lubią wirtualnych rozrywek czekać będą tradycyjne stoły z piłkarzykami.
Wstęp do strefy kibica jest darmowy. Z atrakcji korzystać będzie można w godzinach otwarcia stadionu. Nikt wcześniej nie zdecydował się w Polsce na realizację takiego projektu z takim rozmachem.
– FanZone\’y T-Mobile spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony kibiców w Kielcach, i Łodzi. Przedstawiciele tych dwóch klubów już pytają nas, kiedy znów przyjedziemy do nich ze strefą kibica. Utwierdziło nas to w przekonaniu, że jest to projekt, który warto rozwijać – powiedział Konrad Mróz z Biura Prasowego T-Mobile.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Święto lekkoatletyki w barwach adidasa. Marka partnerem technicznym Diamentowej Ligi w Polsce
Marka adidas dołącza do grona oficjalnych partnerów technicznych Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej. Mityng poświęcony pamięci mistrzyni olimpijskiej w rzucie młotem należy do elitarnego cyklu Diamentowej Ligi – najbardziej prestiżowych zawodów lekkoatletycznych na świecie. Co roku gromadzi dziesiątki tysięcy fanów lekkiej atletyki na Superauto.pl Stadionie Śląskim. Tegoroczna edycja odbędzie się 16…



