Z kraju 17 grudnia 2020

Suzuki i Superliga z nową umowa sponsorską

autor: Miłosz Marek
Suzuki oraz Superliga piłkarzy ręcznych zacieśniają współpracę. Mimo trudnego czasu, partner motoryzacyjny profesjonalnej ligi szczypiorniaka zaangażuje się mocniej we wspieranie rozgrywek.

Przez najbliższe dwa sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w rozszerzonym zakresie. W ramach nowej umowy, jako oficjalny partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, Suzuki Motor Poland uzyskało rozbudowany pakiet świadczeń sponsoringowych. Do klubów trafi m.in. blisko 130 nowoczesnych samochodów marki Suzuki z napędem hybrydowym.

Suzuki Motor Poland i Superliga Sp. z o.o. w 2019 roku przedłużyły na trzy lata umowę sponsoringową. Obecnie, zawarty do końca czerwca 2022 roku kontrakt, został znacznie rozszerzony. Nowe warunki to m.in. znacznie zwiększona flota samochodów, obejmująca wszechstronne i komfortowe modele SX4 S-Cross Hybrid i Vitara Hybrid, a także szereg innych korzyści dla obu podmiotów.

– Pomimo trudnego czasu wywołanego pandemią, Suzuki jeszcze mocniej angażuje się we współpracę z Superligą. To potwierdzenie naszej długofalowej strategii inwestowania w polski sport i wdrażania w życie hasła „Way of Life”. Cieszymy się, że z roku na rok poziom sportowy i popularność tych rozgrywek rośnie. Jesteśmy dumni, że możemy być od lat wsparciem dla piłki ręcznej w Polsce – komentuje współpracę prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik.

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, będzie promowana w trakcie wszystkich 294 meczów w każdym sezonie, w tym min. 80 spotkaniach transmitowanych na antenie TVP Sport i pozostałych transmisjach w internetowych telewizjach Emocje.TV i Zobacz.TV. Reklamy marki Suzuki znajdą się m.in. na bandach video, nośnikach statycznych i w mediach digitalowych, a spoty sponsorskie będą towarzyszyć transmisjom internetowym. Marka będzie również eksponowana w najlepszym na świecie symulatorze piłki ręcznej, grze Handball 21, w którym znajdują się rozgrywki PGNiG Superligi.

– W ostatnich latach naszego partnerstwa z Suzuki Motor Poland, stale rozszerzamy zakres tej współpracy, co świadczy o tym, że obie strony są zadowolone z efektów. Ostatni sezon to kilkusetprocentowe wzrosty licznych wskaźników marketingowych dla naszych rozgrywek, szczególnie oglądalności meczów, która wynosi już 5-6 mln telewidzów w sezonie. To pozwala naszym Partnerom na dużo efektywniejszą promocję i bardzo się cieszę, że marka Suzuki postanowiła z tej możliwości skorzystać. W ramach nowego kontraktu, Suzuki Motor Poland znajdzie się na najwyższym poziomie naszej piramidy sponsoringowej, tuż obok partnera tytularnego, PGNiG SA  – mówi Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.

Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem „Way of Life” promuje aktywny styl życia i zachęca do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Z dumą wspiera wydarzenia sportowe na polskiej i europejskiej scenie. Celem marki jest zachęcanie Polaków do prowadzenia aktywnego trybu życia.

źródło: informacja prasowa