Z kraju 2 listopada 2020

Nowy biznes Grzegorza Krychowiaka. Stworzył markę spożywczą

autor: Miłosz Marek
Grzegorz Krychowiak to jeden z piłkarskich reprezentantów Polski, który dał się poznać ze swojej przedsiębiorczości poza boiskiem. Swoje zamiłowanie do mody zamienił w butik. Teraz zdecydował się podążać za kolejnym trendem - zdrowym żywieniem.

Nowy etap

Grzegorz Krychowiak postanowił 2 listopada postanowił ogłosić światu swój najnowszy projekt. Piłkarz posiada już salon mody włoskiej “Balamonte”, teraz postanowił wejść na rynek produktów spożywczych. Konkretnie rosnącej branży produktów ekologicznych. Marka nosi nazwę “Biogol”.

– Każdy biznes w który inwestuje rodzi się z wiedzy i pasji. Przedstawiam Wam bioGol.  Rok pracy, ale wchodzimy na rynek i jestem z tego powodu bardzo dumny – napisał piłkarz Lokomotiwu Moskwa.

Solidny partner

Więcej szczegółów o nowym projekcie Krychowiak zdradził portalowi Buissnes Insider. Biznes będzie stał na solidnych fundamentach, bowiem partnerem inwestycji jest Bio Planeta. To jedna z najważniejszych firm na rynku bio, która będzie zajmować się dystrybucją produktów.

–  W przypadku bioGol sytuacja wygląda tak samo, jak w Balamonte – jestem właścicielem marki. Strategiczne decyzje będę podejmował ja. Z uwagi na obowiązki sportowca nie mogę się zaangażować w 100 procentach, dlatego nawiązaliśmy współpracę z partnerem przy tym projekcie, firmą Bio Planet., która jest wyłącznym dystrybutorem B2C naszych produktów – powiedział w rozmowie z BI.

Kiedy klienci będą mogli zakupić pierwsze produkty? Tego jeszcze nie wiadomo. Pierwsze rzeczy z oferty można zobaczyć na zdjęciu w tle oficjalnego profilu firmy na Twitterze. Na stronie internetowej nie ma żadnych informacji poza mailowym kontaktem w przypadku pytań oraz zachętą do okazania odrobiny cierpliwości.