Z kraju 18 sierpnia 2020

STS sponsorem strategicznym Lecha Poznań

autor: Miłosz Marek

Zakłady bukmacherskie STS będą sponsorem strategicznym Lecha Poznań przez najbliższe trzy sezony. To powrót do współpracy w tak dużym wymiarze. 

STS wraca na koszulki

W ramach nowej, trzyletniej umowy logotyp bukmachera znajdzie na przodzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców.

Nowe stroje meczowe zostaną pokazane w środę. Wówczas odbędzie się prezentacja zespołu przed sezonem 2020/21.

Nowy-stary sponsor

– Ponad siedem lat współpracy pokazuje ogromne zaufanie, jakim darzą się tak rozpoznawalne marki na polskim rynku sportowym. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Przeżyliśmy razem wiele wspaniałych, pozytywnych momentów, jak np. mistrzostwo Polski w 2015 roku czy faza grupowa Ligi Europy. Ale też, jak to w życiu bywa, musieliśmy czasami mierzyć się również z przeciwnościami losu – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

Razem od 7 lat

Współpraca z STS rozpoczęła się wiosną 2013 roku. Wówczas była to pierwsza w skali polskiego sportu umowa na taką skalę pomiędzy klubem sportowym a legalnym polskim bukmacherem. – Wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony – mówił wówczas Mateusz Juroszek, prezes firmy z Katowic. I tak rzeczywiście się stało, ponieważ kontrakt pomiędzy stronami przedłużano już trzykrotnie.

– Podpisana dziś umowa między STS a Lechem Poznań, to kolejny etap realizacji strategii wspierania polskiego sportu. Z Kolejorzem jesteśmy związani już od siedmiu lat, a przed nami kolejne trzy sezony wspólnych emocji. Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców – mówi Mateusz Juroszek.

źródło: informacja prasowa
zdjęcie: lechpoznan.pl/Lech Poznań