Z kraju 17 lipca 2020

Suzuki sponsorem tytularnym 1 Ligi Mężczyzn

Suzuki Motor Poland w sezonie 2020/2021 będzie sponsorem tytularnym 1 Ligi Mężczyzn. Suzuki rozszerza w ten sposób zakres sponsoringu, ponieważ nadal będzie wspierał Reprezentację Polski Koszykarek i Koszykarzy oraz Energa Basket Ligę kobiet i mężczyzn.

17 lipca 2020 roku Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki wspólnie ogłosiły podpisanie umowy sponsoringowej. W sezonie 2020/2021 rozgrywki będą nosić nazwę Suzuki 1 Liga Mężczyzn.

Po raz pierwszy w historii 1 Liga ze sponsorem tytularnym

Pracowaliśmy długo, aby po raz pierwszy w historii rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn zyskały sponsora tytularnego. Wspólnie z Suzuki Motor Poland otwieramy nowy rozdział w historii 1 Ligi Mężczyzn, tworząc kolejny koszykarski produkt w Polsce. Jestem bardzo wdzięczny panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi, że nasza współpraca z każdym rokiem się poszerza. Od najbliższego sezonu wszystkie kluby 1 Ligi Mężczyzn otrzymają do dyspozycji po pięć aut marki Suzuki – podkreśla Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki. I dodaje – Ostatnie sezony w 1 Lidze Mężczyzn były pełne wzlotów i niespodzianek – takie są właśnie te rozgrywki, ciekawe i nieobliczalne. Najbliższy sezon zapowiada się równie ciekawie. Ogłoszenie nowego sponsora tytularnego rozgrywek 1 Ligi Mężczyzn to dopiero początek. Już wkrótce ogłosimy kolejnych partnerów Suzuki 1 Ligi Mężczyzn.

To dla nas wielki zaszczyt, że marka Suzuki jest pierwszym sponsorem tytularnym w historii pierwszoligowych rozgrywek. Nasze kolejne, wspólne działania są tylko potwierdzeniem, że jesteśmy lojalni w stosunku do naszych partnerów i stawiamy na długofalową i stabilną współpracę. Liczymy, że nasze zaangażowanie w Suzuki 1 Ligę Mężczyzn pozwoli podwyższyć i umocnić rangę oraz poziom tych rozgrywek – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

Zgodnie z zawartymi ustaleniami, marka Suzuki Motor Poland będzie widoczna zarówno na boisku, jak również na materiałach promujących rozgrywki. Pojawi się m.in. na bandach reklamowych, na parkiecie, nad koszami czy na ściankach sponsorskich widocznych podczas wywiadów i konferencji.

Źródło: PZKosz