Z kraju 8 lipca 2020

Ekstraklasa związała się kolejnym kontraktem z adidas

Współpraca Ekstraklasy z niemiecką marką trwa nieprzerwanie od 2014 roku. Producent jest odpowiedzialny za dostarczenie oficjalnych piłek klubom najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Udana współpraca sprawiła, że umowa obowiązująca do zakończenia sezonu 2019/2020 została przedłużona o 5 lat.

Wspólnie z adidas zgodnie oceniamy wartość naszej wieloletniej współpracy bardzo wysoko, czego wyrazem jest nowa umowa na kolejnych pięć sezonów. Cieszymy się, że ta prestiżowa i znana na całym świecie marka dalej będzie naszym partnerem i oficjalnym dostawcą piłek. Przede wszystkim jednak stoi za nią najwyższa jakość dostarczanego sprzętu. Doceniamy ją nie tylko my, ale także organizatorzy największych turniejów piłkarskich w Europie i na świecie. To właśnie ten producent od lat dostarcza piłki także na Mistrzostwa Świata i Mistrzostwa Europy – powiedział Prezes Ekstraklasy S.A. Marcin Animucki.

Podpisana współpraca, poza wspomnianym dostarczaniem piłek dla wszystkich klubów ligi (od lutego oficjalną piłką rozgrywek jest Uniforia), obejmuje także patronat marki nad nagrodą dla Króla Strzelców. Od kilku sezonów to właśnie przedstawiciel adidas wręcza dedykowaną statuetkę dla zdobywcy największej liczby goli w całym sezonie.

Współpraca z Ekstraklasą to jedno z naszych kluczowych partnerstw. Trwa już od sześciu lat i jest dla nas powodem do dumy. Dlatego cieszymy się, że przez kolejnych pięć sezonów nasze piłki będą w epicentrum emocji w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce. Uniforia to najbardziej zaawansowany technologicznie produkt, ale już pracujemy nad nowym modelem na rok 2021. Liczymy na to, że z piłkami adidas bramkarze będą mieli pełne ręce roboty, a kibice – mnóstwo piłkarskich emocji – powiedział Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing adidas East Europe.