Z kraju 9 maja 2020

Lewandowski znaczy coraz więcej dla Huawei

Rośnie wartość marketingowa Roberta Lewandowskiego. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski będzie jeszcze mocniej wykorzystywany przez znaną markę technologiczną.

Zawodnik FC Bayernu Monachium do tej pory był ambasadorem Huawei w krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii. Teraz umowa będzie obowiązywać na całym Starym Kontynencie.

Lewandowski z Chińczykami kooperuje od 2015 roku i jak widać, jest to owocna współpraca. Dzięki rozszerzeniu materiały z wizerunkiem sportowca wyprodukowane przez polski oddział Huawei będą wykorzystywane na potrzeby działań promocyjnych na innych rynkach.

Co ważne i warte podkreślenia, kontrakt indywidualny nie został przedłużony, a jedynie rozszerzony. Zarazem warunków finansowych nie ujawniono.

– Polacy kochają Roberta Lewandowskiego, jest on niekwestionowaną gwiazdą, a jego piłkarska sława sięga znacznie dalej niż granice naszego kraju. Rozszerzenie kontraktu na całą Europę świadczy o sile obu marek. Mam na myśli zarówno markę osobistą Roberta, który jest pożądanym ambasadorem z perspektywy wielu innych rynków, jak i siłę marki Huawei, z którą Robert coraz intensywniej współpracuje – powiedziała Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.

Ostatnio Lewandowski pojawił się w reklamach promujących smartfon P40 Pro. Co ciekawe, zostały one przygotowane całkowicie zdalnie. Oczywiście dużą rolę odegrała tu agencja Stor9.

W najbliższym czasie piłkarz będzie twarzą kampanii marketingowej 360 stopni promującej sklep z aplikacjami Huawei AppGallery.

fot. Stor9