Lewandowski znaczy coraz więcej dla Huawei
Zawodnik FC Bayernu Monachium do tej pory był ambasadorem Huawei w krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii. Teraz umowa będzie obowiązywać na całym Starym Kontynencie.
Lewandowski z Chińczykami kooperuje od 2015 roku i jak widać, jest to owocna współpraca. Dzięki rozszerzeniu materiały z wizerunkiem sportowca wyprodukowane przez polski oddział Huawei będą wykorzystywane na potrzeby działań promocyjnych na innych rynkach.
Co ważne i warte podkreślenia, kontrakt indywidualny nie został przedłużony, a jedynie rozszerzony. Zarazem warunków finansowych nie ujawniono.
– Polacy kochają Roberta Lewandowskiego, jest on niekwestionowaną gwiazdą, a jego piłkarska sława sięga znacznie dalej niż granice naszego kraju. Rozszerzenie kontraktu na całą Europę świadczy o sile obu marek. Mam na myśli zarówno markę osobistą Roberta, który jest pożądanym ambasadorem z perspektywy wielu innych rynków, jak i siłę marki Huawei, z którą Robert coraz intensywniej współpracuje – powiedziała Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.
Ostatnio Lewandowski pojawił się w reklamach promujących smartfon P40 Pro. Co ciekawe, zostały one przygotowane całkowicie zdalnie. Oczywiście dużą rolę odegrała tu agencja Stor9.
W najbliższym czasie piłkarz będzie twarzą kampanii marketingowej 360 stopni promującej sklep z aplikacjami Huawei AppGallery.
fot. Stor9