Małysz wciąż na topie
Piłka nożna wzbudza zainteresowanie ponad 52% wszystkich kibiców (to i tak bardzo mało, gdy popatrzymy na zbliżające się coraz większymi krokami Euro 2012). Na drugim miejscu są skoki narciarskie z 40% udziałem. Najlepszą trójkę zamyka siatkówka, którą interesuje się 30% wszystkich widzów.
Kto ma szansę zagrozić pozycji Adama Małysza? Jeśli były skoczek narciarski na dobre wycofa się z zawodowego sportu (w chwili obecnej z wyścigów samochodowych), to dogonić może go jego kolega po fachu. Sukcesy Kamila Stocha dały mu ogromny wzrost popularności.
ARC Rynek i Opinia, który przygotował powyżej wspomniane rankingi sprawdził też, jakie firmy najbardziej kojarzymy ze sponsoringiem sportu. Okazało się, że Tyskie, Orange, Warka, Adidas oraz Plus to te, które cieszą się największą popularnością wśród widzów.