Skąpstwo nie popłaca…
TVP chciała zaoszczędzić na skokach narciarskich w Sapporo i nie zdecydowała się na zakup licencji. Skorzystał na tym Eurosport, który zanotował doskonałą oglądalność!
Kamil Stoch to obecenie słowo klucz w skokach narciarskich – szczególnie w tych polskich. Przyciąga jak magnes setki tysięcy kibiców przed telewizory. Tak samo było przy okazji konkursów w Sapporo, które pomimo swojej wczesnej godziny emisji oglądało średnio 350 tysięcy kibiców!
Sobotni konkurs w Eurosporcie 2 śledziło około 330 tysięcy widzów (Stoch zajął w nim trzecie miejsce). Jeszcze lepiej było w niedzielę – aż 380 tysięcy fanów zerwało się z łóżek aby oglądać skoczków narciarskich (drugie miejsce Stocha).
Tak dobra oglądalność przełożyła się na 5,5% udziału w rynku w sobotę i 3,3% udziału w niedzielę. Gdyby TVP zdecydowała się na transmisję, to kibiców przed telewizorami mogło zasiąść jeszcze więcej!
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!