Z kraju 1 lutego 2012

Supermarket firmuje Puchar Polski

Jak poinformowała Polska Liga Koszykówki, znana sieć supermarketów została sponsorem tytularnym koszykarskiego Pucharu Polski. Umowa obowiązywać będzie na 3 sezony.

\"\"
W środę 1 lutego podpisana została umowa z siecią  Intermarché. Taką informację przekazał na konferencji prasowej Jacek Jakubowski, prezes PLK.

Umowa przewiduje współpracę przy organizacji Intermarché Basket Cup na trzy sezony: 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014.

Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że udało nam się porozumieć w sprawie współpracy przy Pucharze Polski z wypróbowanym sponsorem koszykówki, jakim jest sieć Intermarché. Liczymy, że wspólnie uda nam się podnieść prestiż Pucharu Polski, już teraz pod nazwą, Intermarché Basket Cup, aby były to zawody na poziomie choćby słynnego Pucharu Króla w Hiszpanii, którego finałowe mecze oglądają tłumy na widowni i w telewizji. Bez wątpienia dzięki zaangażowaniu naszego nowego partnera, jesteśmy w stanie uczynić te rozgrywki jeszcze bardziej atrakcyjnymi – mówił zachwycony Jakubowski.

– Sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché są zaangażowane w różne projekty z dziedziny społecznej odpowiedzialności biznesu między innymi promocję honorowego krwiodawstwa, budowanie placów zabaw czy promowanie szermierki wśród dzieci i młodzieży. Teraz podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojego zaangażowania w sponsorowanie sportu. Wierzymy w potencjał, który tkwi koszykówce w I i II lidze. Chcemy, aby współpraca z Polską Ligą Koszykówki była działaniem długofalowym, dlatego mamy nadzieję, że jej efektem będzie wzmocnienie rozpoznawalności Intermarché również w regionach, gdzie nie jesteśmy silnie obecni – dodał Krzysztof Waligórski, członek zarządu ITM Polska, spółki odpowiedzialnej za rozwój sieci Intermarché.