Schmeichel ambasadorem na Euro
Duński bramkarz - Peter Schmeichel - parafował umowę z Carlsbergiem. Emerytowany piłkarz będzie ambasadorem marki na czas kampanii przed Euro 2012.
Browar jest oficjalnym sponsorem tegorocznego turnieju. Wizerunek Schmeichela – który w trakcie turnieju będzie także komentatorem i ekspertem – znajdzie się we wszystkich reklamach piwa kręconych z okazji Euro.
– To dla nas fantastyczna okazja na promocję. Peter grał na dwóch najwazniejszych dla nas rynkach, czyli w Wielkiej Brytanii i Danii. Ponadto, jest znaną osobowością, co pozwoli na promocję w Europie i w Azji – mówił Jørgen Buhl Rasmussen, przewodniczący zarządu grupy Carlsberg.
Ostatnie działania marketingowe Carlsberga ukierunkowane były właśnie na Azję. Stargetowanie promocji marki na ten kontynent potwierdza Carsten Buhl, menadżer ds. sponsoringu firmy.