Z kraju 20 marca 2020

ORLEN ma jasną strategię. Obajtek to potwierdza

W rozmowie z RMF FM prezes PKN ORLEN, Daniel Obajtek, był pytany o dalsze wspieranie Roberta Kubicy w sytuacji pandemii.


– To jest biznes. Trzeba widzieć, co w danym momencie trzeba zrobić, ja to rozumiem. Poprzez sponsorowanie sportu buduje się wartość marki i zyskuje się coraz więcej klientów. To pokazał rok 2019. Poprzez to, że weszliśmy do F1, mamy znacznie większe zyski – wyjaśnił szef paliwowego giganta w „Rozmowie RMF.”

Dodał także, że firma będzie nadal promować się poprzez sport: – Budujemy zdecydowanie rozpoznawalność naszej firmy, a rozpoznawalność marki jest również wyceniana. Inwestowanie w sport jest najlepszą formą robienia biznesu. Nie można na to patrzeć zero-jedynkowo.

Przy czym zaznaczył, że PKN ORLEN nie zrezygnuje ze sponsorowania Kubicy. Ciekawostką jest, że według Obajtka przedsiębiorstwo przeznacza „praktycznie o 100 procent więcej środków” na sport w porównaniu do 2015 roku.