Z kraju 29 lutego 2020

Z Keezą na poziom centralny?

Przed startem rundy wiosennej lider grupy II trzeciej ligi, KKS 1925 Kalisz, pozyskał nowego sponsora technicznego.


Umowę zawarto z firmą Tomadex, która jest właścicielem marki Keeza. I to w koszulkach tego brandu będą występować piłkarze trzecioligowca.

– Jesteśmy dumni i cieszymy się z możliwości wspierania KKS-u Kalisz – klubu, który jest najbardziej rozpoznawalnym oraz popularnym klubem w tym regionie Polski. Od dłuższego czasu obserwujemy regularny rozwój klubu. Nam również zależy na rozwoju naszej marki. Nic tak nie łączy jak wspólny cel, stąd też decyzja o tym, by zostać partnerem technicznym oraz sponsorem kaliskiego klubu. Obszar byłego województwa kaliskiego, to kolejny rynek, na którym chcielibyśmy prężnie działać. W przyszłości planujemy otworzyć tutaj nasz salon firmowy. Wybór KKS-u Kalisz jako naszego partnera wydaje się więc jak najbardziej naturalny i oczywisty. Wierzę, że nasze wsparcie od strony technicznej pomoże Dumie Kalisza w awansie do 2. ligi, na którą kaliscy kibice z utęsknieniem czekają. – powiedział pan Tomasz Szulc, właściciel firmy Tomadex.

– Pozyskanie kolejnego partnera klubu jest doskonałym dowodem tego, że nasz klub sukcesywnie się rozwija, i co nie mniej ważne, rozwój ten jest zauważalny na zewnątrz. Proszę pamiętać o tym, że rozwój klubu następuje jednocześnie na wielu płaszczyznach jego działalności – zespół seniorów jest liderem trzecioligowych rozgrywek, akademia naszego klubu funkcjonuje coraz lepiej, poprawie ulegają kwestie związane z organizacją oraz administracją. Pozyskanie partnera technicznego jest więc kolejnym krokiem budowy w pełni profesjonalnego klubu. – dodał Robert Trzęsała, prezes klubu.