Pogoń sprzedaje paprykarz
Od dawna przyjęło się, że na Pogoń Szczecin występującą w PKO Bank Polski Ekstraklasie mówi się Paprykarze.
Klub unzał, że to dobry czas, by stworzyć własny produkt, czyli Portowy Paprykarz Szczeciński. To efekt współpracy z Rybiarnią Intersea Poland R.B. Góra sp.j.
Paprykarz jest dostępny we wszystkich sklepach klubowych, jak i u partnera. Dodatkowo smakołyk można będzie nabyć w wybranych sklepach na terenie Szczecina.
Co ciekawe, klub rozesłał podarki do innych ligowców. Pochwaliła się tym m.in. Izabela Kruk, rzecznik prasowy Legii Warszawa.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



