Totalizator Sportowy przedłuża współpracę
Właściciel między innymi marki Lotto będzie nadal współpracował z domem mediowym Starcom (Publicis Media) w zakresie obsługi mediowej.

Kooperacja Totalizatora Sportowego z firmą potrwa minimum do zakończenia przetargu. Warto dodać, że Starcom wspiera Totalizatora od 2018 roku, a dotychczasowa współpraca miała dobiec końca z ostatnim dniem grudnia 2019 roku.
Zarazem Totalizator jeszcze w zeszłym roku rozpisał przetarg na obsługę mediową, ale w grudniu został on unieważniony, o czym informują „Wirtualne Media”. Nowy ma zostać rozpisany niebawem. Nim zostanie rozstrzygnięty obsługą mediową zajmie się Starcom.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.