Sponsor Ekstraklasy zwiększa zaangażowanie
Jak informuje klub, "projekt otwiera nowe możliwości, dzięki którym klub zyska dodatkowe środki finansowe na dalszy rozwój, w tym piłki młodzieżowej."
O samej inicjatywie PKO Bank Polski informował jeszcze we wrześniu 2019 roku. Program partnerski, który ma być prowadzony przez okres trzech lat ma pomóc klubom ligi pozyskać fundusze w zamian za zaangażowanie klubów w promocję produktów bankowych (konta osobiste, pożyczka gotówkowa, kredyt hipoteczny).
Klub zyska tylko wtedy, gdy kliknięcie w reklamę danego produktu bankowego zostanie zrealizowane poprzez klubową stronę internetową lub kanały mediów społecznościowych.
Arka Gdynia informuje, że "za każdy założony nowy produkt zgodnie z regulaminem promocji można otrzymać voucher do wydania w sklepie kibica lub na zakup biletu/karnetu – od 50 zł za aktywne konto, 200 zł za udzieloną pożyczkę i aż do 600 zł za uruchomiony kredyt hipoteczny."