Z kraju 8 stycznia 2020

Sponsor Ekstraklasy zwiększa zaangażowanie

Arka Gdynia i PKO Bank Polski, partner tytularny Ekstraklasy będący zarazem oficjalnym bankiem ligi, rozpoczynają program partnerski.


Jak informuje klub, "projekt otwiera nowe możliwości, dzięki którym klub zyska dodatkowe środki finansowe na dalszy rozwój, w tym piłki młodzieżowej."

O samej inicjatywie PKO Bank Polski informował jeszcze we wrześniu 2019 roku. Program partnerski, który ma być prowadzony przez okres trzech lat ma pomóc klubom ligi pozyskać fundusze w zamian za zaangażowanie klubów w promocję produktów bankowych (konta osobiste, pożyczka gotówkowa, kredyt hipoteczny).

Klub zyska tylko wtedy, gdy kliknięcie w reklamę danego produktu bankowego zostanie zrealizowane poprzez klubową stronę internetową lub kanały mediów społecznościowych. 

Arka Gdynia informuje, że "za każdy założony nowy produkt zgodnie z regulaminem promocji można otrzymać voucher do wydania w sklepie kibica lub na zakup biletu/karnetu – od 50 zł za aktywne konto, 200 zł za udzieloną pożyczkę i aż do 600 zł za uruchomiony kredyt hipoteczny."