Z kraju 5 listopada 2019

Awans w agencji Arskom

Mateusz Brzeźniak, dotychczas Senior Account Executive, awansował na stanowisko Account Managera w agencji marketingu sportowego Arskom.


Brzeźniak obejmie nowe stanowisko od początku listopada. Do jego zadań będzie należało zarządzanie zespołem projektowym, a także obsługa kluczowych klientów agencji oraz merytoryczny nadzór nad procesem ofertowania. Brzeźniak będzie raportował do Katarzyny Kochaniak i Pawła Sławskiego, partnerów zarządzających agencji.

– Jestem pod wrażeniem, w jakim tempie rozwija się Mateusz. Jeszcze niedawno pełnił rolę juniora, a dziś jest jedną z najważniejszych osób w agencji. Przed nami rok sportowy, pełny wymagających zadań dla agencji i nie mam wątpliwości, że Mateusz to idealna osoba, by wziąć odpowiedzialność za najważniejsze projekty i klientów w tym okresie – mówi Rafał Romaniuk, prezes zarządu agencji.

Brzeźniak jest związany z agencją Arskom od listopada 2016 roku. Początkowo jako Junior Account Executive, od marca 2017 r. na stanowisku Account Executive, a od września 2018 r. jako Senior Account Executive. W tym czasie był liderem najważniejszych projektów agencji, w tym m.in. „Drużyny Energii”, „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, „Zgrupowania Kibiców” czy „Rusz się z Kubusiem!”.

Wcześniej przez lata pracował jako dziennikarz, m.in. w: „Gazecie Wyborczej” w Szczecinie, Radiu ZET, „FourFourTwo Polska” oraz Pogoni Szczecin. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Szczecińskim, a także autorem książki „Budowanie świadomości marki w klubie sportowym”.