Justyna Kowalczyk ambasadorem marki Lidla
Justyna Kowalczyk nadal jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportsmenek. Pamiętają o tym również firmy.
Biegaczka narciarska związała się właśnie z marką własną sieci Lidl. Będzie promować nową kolekcję odzieży sportowej Crivit Pro, która zadebiutuje w listopadzie.
Kolekcja ma obejmować wiele produktów, od kurtek po gogle i kaski oraz sprzęt narciarski.
– Aktywność fizyczna to zgodnie z nową piramidą żywieniową, opracowaną przez Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, podstawa naszego zdrowia i samopoczucia. Doskonale rozumiemy istotność promocji zdrowego i aktywnego stylu życia, dlatego zdecydowaliśmy się na zaprojektowanie profesjonalnej kolekcji odzieży sportowej dla całej rodziny – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej w Lidl Polska.
Działania promocyjne z Kowalczyk będą prowadzone pod hasłem „Poczuj się jak mistrz!”
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.