Jaką oglądalność miała gala FEN 26?
Organizacja Fight Exclusive Night poinformowała o wynikach oglądalność gali FEN 26 we Wrocławiu.

Wydarzenie transmitowano na kanałach telewizyjnych grupy Polsat w sobotę 12 października. Badanie przeprowadzone na docelowej komercyjnej grupie 16-49 lat według wskaźnika RCH i zsumowana liczba oglądających sięgnęła 1.933.626 na czterech kanałach, które pokazywały wydarzenie w różnych godzinach transmisji. Dało to sumarycznie 6,66 % udziału w rynku (wskaźnik SHR – przyp. autora) w godzinach od 19.00 do godziny 01.37 dnia następnego, gdy zamknięto transmisję na antenie otwartego Polsatu.
Badanie objęło stację Polsat Sport Fight, Polsat Sport, Super Polsat i otwarty Polsat, gdzie pokazywano całość lub wybrane części imprezy z walkami MMA i Kickboxingu z wrocławskiej hali Orbita.
Interesująco wyglądają liczby całkowite we wkaźniku RCH All4+ (wszyscy widzowie), gdzie w stacji Super Polsat pomiędzy godzinami 20.00 a 23.30 imprezę obejrzało 1.761.437 widzów – według dokładnych danych. Na największym otwartym kanale Polsatu, tylko w trakcie nieco ponad 50 minut zasiadło 2.264.562 widzów, którym zaserwowano najlepsze pojedynki. Cały udział procentowy w rynku (SHR 4+) wyniósł w tej grupie 6,39 %. Średnia minutowa oglądalność całych wydarzeń (wskaźnik AMR All4+) to 344 165 osób. Analogicznie w grupie docelowej 16-49 to 70 438 osób.
– To rekordowe wyniki Fight Exclusive Night w całej jej historii. Zadowoleni są i właściciele organizacji, i sama stacja, bo trudno nie zauważyć, że sportowe widowisko zostało bardzo dobrze odebrane przez widzów i kibiców. Pełna hala i świetne recenzje w prasie, powodują że ze spokojem możemy przygotowywać kolejny event – powiedział prezes FEN, Paweł Jóźwiak.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



