Szymborskiego nie ma już w Legii
W Legii Warszawa kolejne zmiany. Mikołaj Szymborski po niespełna dwóch miesiącach zrezygnował ze stanowiska dyrektora marketingu klubu.
O jego odejściu najpierw nieoficjalnie informował Krzysztof Stanowski z „Weszło!”. Następnie potwierdziły to „WirtualneMedia”. Zatem przypomnijmy, że Szymborski trafił do Legii w sierpniu. Zastąpił Jerzego Staruchowicza. Do klubu przeszedł z Pernod Ricard, gdzie piastował funkcję global brand director. Wcześniej zbierał doświadczenie w Euro RSCG i Global Media.
Jego następcą został Marek Kaleta. Do tej pory był dyrektorem kreacji w Legii. Teraz ma łączyć obie funkcje.
Jest też szybki awans Mikołaja Wójcika, który na koniec sierpnia przenosił się z „Faktu” do wicemistrza Polski w piłce nożnej. Otóż objął on nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji zewnętrznej. Zarazem nadal ma kierować zespołem medialnym, rozwijać produkcję treści i nadzorować dystrybucję w kanałach wewnętrznych i zewnętrznych. Ma mu podlegać biuro prasowe i media klubowe.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!