Z kraju 1 października 2019

Pudzianowski twarzą bukmachera

Mariusz Pudzianowski, w przeszłości strongman oraz rugbysta, a obecnie zawodnik mieszanych sztuk walki, związał się z nową marką bukmacherską.


Kontrakt podpisał z BETFAN. Co ciekawe, ten bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudzianowskiego konia. 

– Wykorzystując wizerunek Mariusza Pudzianowskiego zamierzamy budować naszą rozpoznawalność w wyróżniający i angażujący sposób. Chcemy być jak Pudzian: zdecydowani, zdeterminowani, mieć charakter i nie pękać na rynku. On już pokazał, że potrafi osiągać sukcesy i to nie tylko w sporcie. Jest wręcz katalizatorem pomagającym rozkręcać biznesy. Dlatego, co podkreślamy w naszej komunikacji, zależy nam, by wręcz ‘kołczował’ naszą markę. Chcemy przełamywać stereotypy, być inni niż wszyscy, ale jednocześnie silnie nastawieni na potrzeby graczy. Nie interesuje nas chodzenie na łatwiznę, utartymi ścieżkami. Planujemy tworzyć wspólnie z Mariuszem nowe produkty i promocje, które będą stanowić nową jakość na rynku, dostarczać wyjątkowych wrażeń i budować preferencje dla naszej oferty – komentuje Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.

Zarazem strony zaangażowały się w wyścigi konne w Polsce. Ogier Betfan, czyli nowa pasja Pudzianowskiego, miał swój oficjalny debiut podczas eventu w dniu Wielkiej Warszawskiej na Służewcu. Sam sponsoring tytularny w tej dyscyplinie jest, jak informuje firma, "unikatowym, zupełnie innowacyjnym przedsięwzięciem nie tylko w Polsce". Koń Betfan ma być silnie wykorzystywany w komunikacji marketingowej przez bukmachera. Niedługo wystartują także profile konia Betfana w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.