Z kraju 19 września 2019

Nowa siła kreatywna w Arskom

Od września 2019 roku Grupa Arskom buduje nowe kompetencje związane z kreacją oraz produkcją foto i wideo.

To efekt połączenia ze spółką Creathink, która od 2012 roku świadczy usługi w zakresie planowania koncepcji kreatywnych. W Arskom powstało nowe stanowisko dyrektora kreatywnego, które objął Radosław Wójcik, do tej pory prezes Creathink.

– Choć na piłkarskim rynku okienko transferowe jest już zamknięte, my nie zwalniamy tempa. Po dołączeniu do naszej grupy Michała Pola przyszedł czas na kolejne wzmocnienie. Wierzę, że poszerzenie kompetencji Arskom o szeroko rozumianą usługę kreacji idealnie wpisuje się w naszą strategię. Radek ma duże doświadczenie w pracy 
z największymi brandami i cieszę się, że zdecydował się do nas dołączyć, wnosząc całą spółkę Creathink do naszej struktury – komentuje Rafał Romaniuk, prezes Arskom. – To nie koniec wzmocnień w tym roku. Wkrótce poinformujemy o kolejnych – dodaje.

Creathink realizował projekty dla marek globalnych, takich jak: Coca-Cola Poland Services, Coca-Cola Hellenic czy Sanofi-Aventis. – Arskom to firma łącząca najlepsze cechy agencji reklamowych zajmujących się komunikacją. Jej sportowe DNA zadziałało na nas jak magnes, a gdy bliżej poznaliśmy zespół i liderów, wiedzieliśmy, że wspólnie możemy stworzyć projekt, który wprowadzi usługi komunikacji marketingowej na wyższy poziom – mówi Radosław Wójcik, dyrektor kreatywny Grupy Arskom.

W planach na najbliższą przyszłość Grupa Arskom ma rozbudowę działu kreacji, zarówno w obszarze designu, jak i koncepcji kreatywnej. Kolejnym etapem będzie wprowadzenie usługi corporate identity dla małych i średnich przedsiębiorców.