Prezes OTCF wyróżniony
Na liście laureatów znalazł się Igor Klaja, prezes spółki OTCF, do której należy marka odzieży sportowej 4F.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji BrandMe CEO były autentyczność i autentyczne przywództwo. Kapituła wyróżniła liderów o unikalnej osobowości i charyzmie, którzy potrafią zmotywować, zainspirować i poprowadzić zespół w kierunku sukcesu. Celem plebiscytu było wyłonienie tych prezesów, których silna marka osobista ma wpływ na osiągnięcia organizacji.
– Autentyczność oznacza spójność w tym co myślę, mówię i robię. Zarządzam firmą od ponad 20 lat i przez cały ten czas postępuję zgodnie ze sobą, kieruję się tymi samymi wartościami i zasadami. W OTCF autentyczność i pasja zawsze zajmowały wyjątkowe miejsce. Z pasji do sportu powstała firma, a od tego roku, hasło marki 4F brzmi „Wierni sobie”. To ukłon w kierunku ludzi, którzy idą swoją drogą – dla jednych sport to codzienny spacer, dla innych wieloletnie trenowanie, by któregoś dnia stanąć na podium. W biznesie jest podobnie – liczy się konsekwencja oraz to, że się nie poddajesz. Jestem wdzięczny kapitule plebiscytu za to wyróżnienie, dzięki któremu znalazłem się w gronie ludzi, których różni wiele, ale łączy podobny sposób postrzegania świata – mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF S.A.
Kapituła plebiscytu przy wyborze laureatów kierowała się autentycznością prezesa, zwracała uwagę na spójną wizję i styl zarządzania, a także wartości, jakimi kieruje się on w życiu i w pracy. Jednym z kryteriów była komunikacja z rynkiem i z pracownikami, a także siła wpływu reputacji i działań prezesa na wzrost zaufania i wartości firmy. Listę kryteriów zamyka strategia zarządzania, czyli to, w jaki sposób przyjęte przez prezesa strategie i taktyki przekładają się na wyniki firmy. Laureaci plebiscytu BrandMe CEO to osoby, które zarządzają swoimi firmami przynajmniej 3 lata.