Z kraju 14 sierpnia 2019

Ekstraklasa nie dla portali

Od kampanii 2014/15 do końca sezonu 2018/19 skróty z meczów rozgrywek Ekstraklasy można było oglądać w portalu Onet.


W rozpoczętym sezonie praw do ligi nie nabył jeszcze żaden z portali horyzontalnych. I ta sytuacja raczej nie ulegnie zmianie.

– Ekstraklasa zdecydowała się postawić na własne media, których głównym elementem będzie platforma Ekstraklasa.tv, prezentująca m.in. powtórki i skróty meczowe – powiedział Bartosz Orzechowski, menedżer ds. komunikacji w Ekstraklasie w rozmowie z Press.pl.

Liga zamierza stawiać na możliwość pokazywania materiałów meczowych na swoich profilach mediów społecznościowych. Orzechowski tłumaczy, że łącznie 30-sekundowe klipy na wszystkich takich platformach w trakcie pierwszych trzech kolejek dobiły do ponad 2,3 mln wyświetleń.