Warta Zawiercie z kolejną umową
Aluron Virtu Warta Zawiercie poinformowało o kolejnym kontrakcie. Tym razem przedłużono kooperację z Zakładami Produkcyjnym B-D S.A.

To producent wody mineralnej Jura Skałka, która poprzez nowe porozumienie zwiększy kwotę umowy sponsorskiej o 25 procent.
– Jesteśmy dumni, że nasze wspólne zaangażowanie i praca na rzecz klubu pozwoliła osiągnąć́ tak znakomity wynik sportowy, jakim jest czwarte miejsce w kraju oraz udział w finałach Pucharu Polski – mówi prezes klubu, Kryspin Baran. – Dzięki temu rezultatowi mocno wzrosła rozpoznawalność klubu, wartości wizerunkowe naszych sponsorów, a cała Polska jest zauroczona naszymi żółto-zielonymi kibicami – kończy prezes Aluron Virtu.
– Bardzo wysoko oceniamy wyniki i zaangażowanie działaczy i zawodników. Będziemy wspomagać klub, który pokazuje profesjonalizm i wspaniałą walkę o cele, które sobie postawił – mówi wiceprezes zarządu Joanna Brodzik-Kot. – Jesteśmy dumni, że nasze produkty będą się kojarzyć z wzorową postawą Jurajskich Rycerzy – dodaje.
– Dziękuję za współpracę z naszym klubem. Mam nadzieję, że promocja Jury Skałki poprzez sport przynosi wymierne efekty marketingowo-sprzedażowe. Wartość medialna sponsorów naszego klubu wzrosła ponad dwukrotnie (40 mln zł wobec 17,5 mln zł w sezonie 2017/2018). Wartość medialna marki „Jura Skałka” wyniosła 2,7 mln zł (1,2 mln zł w poprzednim sezonie) – kończy prezes Jurajskich Rycerzy.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!