Z kraju 12 lipca 2019

Betclic w natarciu. Kolejny klub w portfolio

Betclic jak już zaangażował się ponownie na polskim rynku to zrobił to na całego. Umowy z Piastem Gliwice i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to początek.


Teraz bukmacher został sponsorem Lechii Gdańsk. Czołowy klub PKO Ekstraklasy będzie promował firmę między innymi poprzez reklamę na koszulkach meczowych, umieszczoną pod numerem.

– Jako Betclic chcemy współpracować wyłącznie z silnymi markami. Stąd decyzja o sponsorowaniu właśnie Lechii Gdańsk, klubu i marki o bardzo dużym potencjale zarówno sportowym, jak i marketingowym. Głęboko wierzymy, że współpraca ze zdobywcą Pucharu Polski pozwoli nam na realizację naszych celów marketingowych, a klub skorzysta na niej w wymiarze sportowym i organizacyjnym. W planach mamy również aktywizację kibiców Lechii, którzy są jej wielkim kapitałem – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce.

Kontrakt między Lechią a Betclic zakłada kompleksową ekspozycję marki we wszystkich kanałach klubu.