Królewskie z nową kampanią dla Legii. Bohaterem Jurkowski
Marka piwa Królewskie należąca do Grupy Żywiec, która jest sponsorem Legii Warszawa, rozpoczęła nową kampanię reklamową.

Działania będą prowadzone pod hasłem „Moje miejsce zawsze z Legią”. W ramach aktywności przeprowadzona zostanie loteria konsumencka.
Bohaterem akcji zostali Łukasz „Juras” Jurkowski, czyli zawodnik startujący w zawodach MMA, ostatnio w KSW, a także fotograf Piotr Kucza.
Za działania odpowiadają Just, Twin, Starcom, G3 Group oraz Roots. Natomiast sam firm jest autorstwa Krzysztofa Kiziewicza.
Materiał będzie emitowany na kanale Legia TV i na dedykowanej podstronie browaru.
Promocję wspiera szeroka kampania digitalowa i outdoorowa oraz dedykowane materiały promocyjne w sklepach.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!