Z kraju 18 czerwca 2019

STS z Cracovią na dłużej

STS, czołowy polski bukmacher, przedłużył umowę sponsorską z Cracovią, klubem występującym w LOTTO Ekstraklasie.


STS niezmiennie będzie oficjalnym bukmacherem klubu, a jego logo pozostanie na rękawkach koszulek zawodników. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez kolejne trzy lata, czyli do czerwca 2022 roku. STS z klubem związany jest od 2016 roku.

– STS to największy prywatny sponsor polskiego sportu. Współpracujemy z kilkunastoma klubami, organizacjami i związkami, którzy działają nie tylko w skali ogólnopolskiej, ale także międzynarodowej. Cracovia jest dla nas bardzo istotnym partnerem, dzięki któremu docieramy z naszym przekazem do wielu kibiców sportowych w całym kraju. STS wyróżnia się zaangażowaniem na tle innych sponsorów. Od 2016 roku zorganizowaliśmy szereg aktywacji skierowanych do fanów klubu. Liczymy, że w trakcie kolejnych trzech lat będziemy dalej wspólnie działać na rzecz rozwoju Pasów – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Warto pamiętać, że STS zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Jedną z nich była możliwość personalizacji trykotów klubowych Cracovii, którą kibicom zasponsorował STS w lutym 2019 roku. Firma z myślą o kibicach przygotowała także specjalną promocję. Każdy gracz może wykorzystać freebet o wartości 30 złotych na podstawie kodu promocyjnego "CRACOVIA".

– Bardzo nas cieszy perspektywa kontynuowania umowy z STS. Współpraca dotychczas układała się wzorowo, a jej przedłużenie jest najlepszym tego dowodem – mówi wiceprezes klubu, Jakub Tabisz.

Kontynuacja umowy obejmuje ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań rozegranych w Krakowie m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w social mediach. Ponadto firma podczas wybranych meczów organizować będzie specjalną strefę kibica, a także będzie oferować specjalne zakłady na spotkania z udziałem Cracovii. STS prowadzić będzie także specjalne aktywacje skierowane do klubu oraz kibiców – w tym wspólne akcje marketingowe.