Z kraju 11 maja 2019

Radomka zmieniła logotyp. Jest lepiej?

E.Leclerc Radomka Radom zaprezentowała nowy logotyp, który będzie obowiązywał od sezonu 2019/20 Ligi Siatkówki Kobiet.

Tworzą go waleczny kogut w klubowych barwach wraz z napisem Radomka Radom oraz ważnymi dla klubu datami.

– Nigdy nie będziemy chcieli odciąć się od historii siatkówki żeńskiej w Radomiu, dlatego te dwie ważne dla Radomki daty zachowaliśmy, aby mieć naszą historię w pamięci – mówi o zmianach Thomas Renard-Chardin, prezes E.Leclerc Radomka Radom.

„71” odnosi się do roku 1971 czyli daty założenia klubu siatkarskiego kobiet Radomki Radom. „16” to rok 2016 i reaktywacja klubu po dłuższej przerwie i powrót do rozgrywek na szczeblu centralnym.

– Kogut zwiastuje nadejście nowego dnia, wierzymy, że będzie to fantastyczny prognostyk przed każdym nowym sezonem. Dodatkowo już od czasów antycznych kogut symbolizował walkę i waleczność a takimi cechami charakteryzuje się drużyna E.Leclerc Radomka Radom. Dodatkowo zachowaliśmy kolorystykę bliską Radomce i kolory biały, niebieski oraz pomarańczowy – dodaje prezes.

Maskotką drużyny od sezonu 2017/18 jest kogut Riko, który został wybrany w drodze konkursu zorganizowanego dla kibiców. – Kogut jest również jednym z symboli Francji, więc jest to też miłe dla mnie, że nawiązujemy trochę do moich stron – uzupełnia Renard-Chardin.

– Nowe logo to zachowana cała tradycja, wartości oraz cechy Radomki w bardzo nowoczesnej formie. Chcemy prezentować się jak najbardziej profesjonalnie i jak najlepiej wizualnie i pierwszy krok już zrobiliśmy. Przed nami jeszcze stworzenie wzorów nowych strojów oraz grafik na nowy sezon, ale zapewniam, że również będą się rewelacyjnie prezentować – zakończył.