KEEZA rusza do Afryki
Polska marka odzieży sportowej KEEZA, której właścicielem jest firma Tomadex z Aleksandrowa Łódzkiego rusza na kolejny rynek.
Po Europie i Ameryce Północnej przyszedł czas na Afrykę, gdzie marka została partnerem technicznym drużyny piłkarskiej Williamsville Athletic Club, występującej na co dzień w najwyższej klasie rozgrywkowej (Ligue 1) na Wybrzeżu Kości Słoniowej w Afryce.
Klub z Abidżanu jest bliski legendzie światowej piłki nożnej. Didier Drogba w 2017 roku wszedł do zarządu WAC. Zbiegło się to z wicemistrzostwem kraju, co stanowi największy sukces tej drużyny.
KEEZA ma także w Abidżanie otworzyć salon z odzieżą i gadżetami. W planach są też kolejne kontrakty z afrykańskimi klubami piłkarskimi.
Natomiast priorytetem jest dla firmy podjęcie współpracy z reprezentacją krajową, która wystąpi w czerwcowym Pucharze Narodów Afryki 2019. Nie ujawniono, o jaką chodzi federację.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
DDB i Grupa K+ tworzą Sporting Agency – pierwszą kompleksową agencję marketingu sportowego w Polsce
Liderzy komunikacji i marketingu łączą siły, aby skuteczniej wspierać marki w ich obecności w świecie sportu. Sporting Agency ma czerpać z doświadczeń DDB i Grupy K+, w tym należącej do niej agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight. Agencja będzie koncentrować się na tworzeniu kompleksowych projektów, które nie tylko zwiększają rozpoznawalność marek poprzez…



