Małysz z rodziną promuje Play
Adam Małysz, obecnie dyrektor koordynator w Polskim Związku Narciarskim, a w przeszłości skoczek narciarski, wziął udział w nowej kampanii Play.

Wraz z rodziną wziął udział w kampanii zachęcającej do przeniesienia usługi internetowej do wspomnianego operatora. Zarazem promują wprowadzoną przez Play markę 5G Ready.
To nie pierwszy raz, gdy Małysz promuje sieć. Między innymi dwa lata temu promował usługę „Play na Kartę”.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy BTL-owe i aktywności w internecie) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!