Z kraju 19 marca 2019

STS i KSW będą kontynuować współpracę

STS, największy bukmacher w Polsce, oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy.


Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z KSW trwa od lutego 2018 roku.

– STS wspiera cały polski sport i dlatego jesteśmy coraz częściej obecni nie tylko na piłkarskich stadionach, ale także arenach, gdzie odbywają się największe sportowe wydarzenia. Zresztą swoje działania od zawsze koncentrujemy wokół kibiców, którzy są dla nas najważniejszą elementem świata sportu. KSW ma w Polsce wierną rzeszę fanów, zależy nam, by być częścią tej społeczności. Dotychczasowa współpraca pozwoliła nam osiągnąć założone wcześniej cele biznesowe, w związku z tym zdecydowaliśmy się przedłużyć ją o kolejny rok – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– Liderzy w swoich branżach powinni współpracować – to zawsze droga to biznesowej synergii i rozwoju całego rynku. Dzięki ekspansji KSW, MMA to dziś obok piłki nożnej i siatkówki najszerzej oglądana dyscyplina w Polsce, zarówno pod względem liczebności widzów na wydarzeniach, jak i potężnej oglądalności PPV – decyzja STS o wejściu w tej segment jest zatem naturalna. W KSW, wraz z rozwojem na kolejne gałęzie biznesu, stawiamy nieustannie na rozszerzanie partnerstw biznesowych – dlatego jest mi niezmiernie miło móc podpisać kolejny roczny kontrakt z największą firmą bukmacherską w kraju. Nasza umowa obowiązuje 24 miesiące, ale nasze deklaracje wykraczają poza te ramy i są długoterminowe – mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny Federacji KSW.

Zgodnie z warunkami umowy – poza tytułem oficjalnego bukmachera KSW – współpraca pozwala STS na ekspozycję marki w trakcie co najmniej 5 kolejnych gal. Logo bukmachera pojawi się m.in. na macie, bandach oraz ściance prasowej, na telebimach będą wyświetlane na żywo kursy z oferty bukmachera. Kontrakt obejmuje także publikację dedykowanych treści – w tym kursów na żywo – na stronie internetowej, KSW TV oraz w mediach społecznościowych federacji.