Z kraju 22 lutego 2019

Gollob ambasadorem wody mineralnej

Tomasz Gollob, legenda polskiego żużla, będzie nowym ambasadorem marki wody mineralnej Selenka.

Jak poinformowano na konferencji prasowej, wizerunek żużlowca będzie widoczny już w marcu na produktach występujących pod tym brandem należącym do Uzdrowiska Wieniec-Zdrój.

Elementem współpracy będzie także pomoc właściciela firmy, Krzysztofa Grządziela w rehabilitacji byłego mistrza świata. Kontrakt ma obowiązywać przez najbliższe trzy lata.

– Powiem nieskromnie, że byłem inicjatorem porozumienia, które tworzy się na naszych oczach. Podpisana umowa o współpracę to połączenie wody z ogniem, czyli znakomitej wody Selenki, której właścicielem marki jest Krzysztof Grządziel oraz ognia, czyli Tomasza Golloba. Nikt tak nie potrafił rozgrzać kibiców do czerwoności jak mistrz świata. Uczestnictwo w tych rozmowach było dla mnie wielkim zaszczytem i ogromną przyjemnością. Gdy zadzwoniłem do Krzysztofa i zapytałem go o to, czy może chciałby pomóc i wesprzeć Tomasza Golloba w rehabilitacji od razu zaproponował spotkanie. Gdy zadzwoniłem do Tomka, że jest taka propozycja spotkania to pierwsze pytanie, które zadał dotyczyło tego, czy woda jest z naszego regionu – powiedział Łukasz Chojnacki, członek bydgoskiego klubu.

Firma wesprze także żużlową Polonię Bydgoszcz, której Gollob jest od niedawna dyrektorem sportowym. Pierwszym elementem jest zgrupowanie żużlowców w Wieńcu.