Z kraju 16 lutego 2019

Wybrzeże Gdańsk przedłuża strategiczną umowę

Zdunek Wybrzeże Gdańsk przed startem sezonu 2019 Nice 1. Ligi Żużlowej podpisało ważną umowę.


Otóż Avides Polska pozostanie sponsorem strategicznym klubu. Współpraca między stronami rozpoczęła się pod koniec 2016 roku, teraz będzie obowiązywać przez cały 2019.

Avides Polska to filia niemieckiej firmy Avides Media AG specjalizująca się w wprowadzaniu na rynek zwrotów konsumenckich, produktów odnowionych oraz nadwyżek stanów magazynowych.

W sezonie 2019 logo firmy wróci na kombinezony gdańskich żużlowców. Banner z reklamą firmy pojawi się również na Bramie Maratońskiej oraz polewaczce obsługującej zawody.

– Mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że współpraca z GKŻ Wybrzeże przyniosła nam nie tylko wizerunkowe, ale również bezpośrednie korzyści. W ostatnich dniach pozyskaliśmy kolejnego już partnera, który znalazł naszą reklamę na stronie klubu. Dlatego też decyzja o przedłużeniu współpracy nie była dla nas trudna. Co więcej na sezon 2019 zdecydowaliśmy się podnieść nasze zaangażowanie. Chcemy żeby nasza kooperacja rozwijała się wraz z rozwojem klubu, który widzimy gołym okiem – powiedział Adam Zieleziński, dyrektor handlowy Avides Polska.