Z kraju 13 lutego 2019

Awanse w Arskom

Klaudia Mękal oraz Mateusz Brzeźniak awansowali w strukturach agencji marketingu sportowego Arskom.

Klaudia Mękal od 1 lutego objęła stanowisko account executive. W agencji odpowiada za komunikację turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” realizowanego dla PZPN oraz kampanii edukacyjno-sportowej „Drużyna Energii” Grupy Energa i New Balance. Wcześniej realizowała projekty dla takich klientów jak m.in.: EA Sports, Mondelez, Accor Hotels. W Arskom pracuje od listopada 2017 roku , zaczynała jako junior account executive.

Doświadczenie zdobywała przy organizacji wydarzeń sportowych, w tym Finału Ligii Mistrzów UEFA 2016 w Mediolanie, czy Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej 2016. Jako prezes Koła Naukowego Managerów Sportu Uniwersytetu Jagiellońskiego organizowała m.in. Konferencje Naukową Młodzi o Sporcie. Jest studentką kierunków zarządzanie mediami i zarządzanie w sporcie na Uniwersytecie Jagiellońskim, oraz kierunku International Leisure Management na Breda University of Applied Sciences. Mękal to również absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Mateusz Brzeźniak od 1 lutego rozpoczął pracę na stanowisku senior account executive. Jest liderem największych w Polsce kampanii marketingowych, promujących aktywność fizyczną wśród dzieci, m.in. „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, „Drużyna Energii” oraz „Rusz się z Kubusiem!” (projekt realizowany przez Arskom dla Maspex). W Arskom pracuje od listopada 2016 roku, zaczynał jako junior account executive, od marca 2017 roku na stanowisku account executive.

Jako dziennikarz związany był w przeszłości m.in. z „Gazetą Wyborczą”, Radiem ZET, „FourFourTwo Polska” oraz z Pogonią Szczecin. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Szczecińskim. Jest autorem książki „Budowanie świadomości marki w klubie sportowym”. Zajmuje się zagadnieniem brandingu organizacji sportowych oraz zjawiska prosumpcji w sporcie.

– Oboje, Klaudia i Mateusz, to niezwykle utalentowani młodzi ludzie, bardzo zaangażowani w pracę. Nie ma dla niech rzeczy niemożliwych, więc współpraca z nimi jest codzienną przygodą. Cenię ich także za podejście do życia, z ogromną dozą optymizmu i humoru. Mateusz przeszedł długą drogę od juniora do seniora, Klaudia jest na początku drogi, ale przez rok udowodniła nam, że jest niezwykle wartościowym pracownikiem – mówi Katarzyna Kochaniak, partner zarządzający Arskom.

– Jestem dumny z ich nowego miejsca w naszej agencji. Obserwując rozwój Klaudii i Mateusza oraz uczestnicząc w codziennej, wspólnej pracy przy projektach jestem przekonany, że przed nimi jeszcze wiele zawodowych sukcesów. Cieszę się, że możemy pomagać w rozwoju ich talentu. Stoi za nimi ogromna wiedza i pomimo młodego wieku – duże doświadczenie – dodał Paweł Sławski, partner zarządzający Arskom.