Z kraju 15 listopada 2018

Interia stawia na sport. Z Eleven Sports

Grupa Interia.pl mocno stawia na sport. Powiększa skład redakcyjny, a także podpisuje ważną umowę o współpracy.


Dzięki kontraktowi z Eleven Sports serwis będzie uzupełniony o treści wideo od tego dostawcy.

Umowa będzie obowiązywać do końca 2019 roku. Dzięki niej serwis Sport.Interia.pl zyska prawo do publikacji fragmentów meczów z najciekawszych lig piłkarskich oraz relacji z innych dyscyplin sportowych, emitowanych w kanałach partnera.

– Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z Eleven Sports to dopiero początek sportowej ofensywy Interii – mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl.

– Już teraz szukamy dalszych wzmocnień treściowych oraz poszerzamy grono zewnętrznych współpracowników. Wszystko po to, by zapewnić naszym czytelnikom jak najwyższą jakość sportowej oferty Interii – dodaje.

Zmiany w serwisie odczują również reklamodawcy. – Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i, jak mało która dziedzina, pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje – dodaje Radosław Włoda dyrektor ds. rozwoju projektów niestandardowych.

– Planujemy intensyfikację reklamowych projektów specjalnych, przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami, wspierającymi dane dyscypliny. Liczymy na pomyślne realizacje content marketingowe i wspólne projekty przy największych imprezach sportowych 2019 roku – kończy.