Z kraju 28 września 2018

Futsal Ekstraklasa ze strategicznym sponsorem

Spółka Futsal Ekstraklasa podpisała umowę z MS Trademarks Sp. z o.o, w ramac której firma będzie sponsorem strategicznym rozgrywek.

Firma należy do grupy kapitałowej Martes Sport, będącej właścicielem sieci sklepów sportowych. Wartość umowy nie została ujawniona, ale to najwyższy kontrakt sponsorski w historii operatora ligi.

 
Rozmowy na temat zawarcia porozumienia rozpoczęły się w czerwcu br.
 
– Miejmy nadzieję, że współpraca jest początkiem wieloletniej kooperacji. Nasze rozmowy od początku były ukierunkowane na sponsora tytularnego. W trakcie negocjacji nasi rozmówcy zdecydowali się na wariant sponsoringu strategicznego. Zaznaczyli jednak, że przez ten rok przyjrzą się, jak działamy i funkcjonujemy. Mam nadzieję, że zrobimy wszystko, aby od następnego roku stali się naszym sponsorem tytularnym. Stworzone miejsca ekspozycji reklamy m.in. podczas transmisji spotkań na żywo w internecie pozwoliły na podpisanie umowy. To efekt dobrej drogi, jaką obrała spółka i jaką podąża.. – mówi Maciej Karczyński, prezes Futsal Ekstraklasy.
 
Kontrakt parafowano do końca sezonu.