Dziennikarze bojkotują Wisłę
Materiał Szymona Jadczaka dla TVN24 o Wiśle Kraków był elementem wyjściowym do dyskusji na temat funkcjonowania tego piłkarskiego klubu.
Szymon Jadczak w reportażu przedstawił powiązania pomiędzy klubem a środowiskiem pseudokibiców, które nasiliły się w 2016 roku, gdy spółka akcyjna odpowiedzialna za sekcję piłkarską została kupiona przez TS Wisła. Materiał Jadczaka był chwalony w mediach społecznościowych przez dziennikarzy zajmujących się futbolem. Zarząd Wisły wyrażał zaś oburzenie, zapowiadając podjęcie kroków prawnych w tej sprawie. Jego zdaniem materiał został zmanipulowany.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!