Z kraju 13 września 2018

nc+ promuje nową ofertę

Platforma nc+ promuje swoją ofertę w ramach nowej kampanii "Najwięcej najlepszej piłki w nc+".
Start kampanii mającej promować ofertę piłkarską nadawcy poprzedziła kampania teaserowa realizowana online. Za jej planowanie i zakup odpowiada dom mediowy Havas Media.
 
Celem kampanii jest przybliżenie konsumentom aktualnej oferty nc+, w której znajdują się m.in. prawa bezpośrednio należące do platformy do pokazywania angielskiej Premier League i LOTTO Ekstraklasy. Ponadto, w ramach sublicencji od innych nadawców oraz po włączeniu kanałów Eleven Sports i Polsatu Sport do oferty nc+ dostępne będą za jej pośrednictwem wybrane spotkania Ligi Mistrzów UEFA, LaLiga Santdander, Bundesligi, czy Serie A TIM.
 
Kampania realizowana jest w telewizji, radiu, mediach cyfrowych i naziemnych punktach sprzedaży. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.