Z kraju 27 sierpnia 2018

TurboGrosik na giełdzie?

Kamil Grosicki stawia na rozwój marki TurboGrosik, planując jej wejście na giełdę. Stanie się to po analizach możliwości kapitałowych.
Spółka TurboProjekt, która posiada prawa do wizerunku polskiego piłkarza podpisała w minionym tygodniu list intencyjny z MBF Group w sprawie rozwoju marki TurboGrosik i wsparcia przy wejściu na giełdę.
 
W ramach porozumienia, firma doradcza ma opracować plan rozwoju spółki w zakresie produkcji nowych produktów, czy poszukiwania kolejnych rynków zbytu. Kontrakt zakłada także zmianę formy prawnej na spółkę akcyjną i debiut na giełdzie. Stanie się tak, jeśli MBF uzna, że projekt spełnia odpowiednie wymogi.
 
Rozmowy pomiędzy obiema stronami mają zakończyć się do końca września. Ich efektem będzie podpisanie stosownej umowy lub odstąpienie od zawarcia współpracy.
 
Napój energetyczny "TurboGrosik", pochodzący od pseudonimu zawodnika zadebiutował na rynku w kwietniu bieżącego roku. W pierwszej fazie jego dystrybucji, pierwszeństwo sprzedaży miała sieć spożywcza "Żabka".