Z kraju 24 sierpnia 2018

Czarni Słupsk po nowemu

Czarni Słupsk - pierwszoligowy zespół koszykarski - przeszedł rebranding. Jego realizacją zajęła się agencja Rio Creativo.

Za odświeżenie identyfikacji wizualnej klubu odpowiada agencja Rio Creativo. Obie strony współpracowały ze sobą od dawna, bowiem pochodząca ze Słupska firma przygotowywała dla Czarnych wiele projektów w przeszłości.

 
"Czarni to Wy" ma wywodzić się ze znanych obrazów i emocji – od momentów z boiska, kibiców pełnych pasji do koszykówki, ich czerwonej energii dopingu, poprzez ruch w koszykówce, po tradycje koszykarskie w Słupsku, znaki pierwszych herbów i nazwę Czarni, która spina to wszystko w jedną całość. Logo ma klasyczny charakter i symbolizować ma dążenie klubu do osiągania postawionych mu celów.
 
– Cieszymy się, że do naszych partnerów dołączyła agencja Rio Creativo. To profesjonaliści, którym bez najmniejszych oporów powierzyliśmy naszą nową identyfikację. Przekonali nas swoją miłością do basketu, ale przede wszystkim wysokim poziomem prac. Jestem przekonany, że w pod tym względem Czarni Słupsk wciąż będą w koszykarskiej czołówce w Polsce. – powiedział prezes klubu, Michał Jankowski.